Oblastní charita Uherský Brod
Mariánské nám.13, 688 01 Uherský Brod
IČO: 48489336 - DIČ: CZ48489336
Číslo účtu: 1540093329/0800
Tel: 572 630 648 (sekretariát)
Fax: 572 631 128
reditel@uhbrod.charita.cz
Vážená paní, vážený pane,
v případě Vaší nespokojenosti s naší službou můžete podat připomínku nebo stížnost u:
v kanceláři v budově polikliniky ul. Partyzánů 2174, Uherský Brod
denně od 7:00 – 15:30 hod. nebo
na tel. 724 651 321
v kanceláři v budově polikliniky ul. Partyzánů 2174, Uherský Brod
denně od 7:00 – 15:30 hod. nebo
na tel.
Písemné stížnosti na práci a postupy jsou přijímány kterýmkoliv pracovníkem na adrese:
Oblastní charita Uherský Brod
Mariánské nám. 13
688 01 Uherský Brod
Stěžovat si můžete písemnou nebo ústní formou, ale také anonymně.
v Písemně: dopis, e-mail, do Knihy přání a stížností, do Schránky přání a stížností
v Ústně: telefonem, přímo pracovníkovi
V případě Vašich stížností postupujte, prosím, podle následujících bodů:
1. Služba má umístěnu na nástěnce v prvním patře „Knihu přání a stížností,“ kam můžete Vy, případně Vaši zástupci nebo rodiny zapisovat svá přání a stížnosti.
2. Svá anonymní přání a stížnosti můžete vhazovat do „Schránky přání a stížností.“ Tato schránka je umístěna v prvním patře budovy OCH v Uherském Brodě (Mariánské nám. 13).
3. Máte právo si svobodně zvolit při vyřizování své stížnosti jakéhokoliv zástupce (příbuzného člověka, někoho z přátel, popř. jinou osobu, které důvěřujete).
4. Vedoucí zajišťuje, aby Kniha přání a stížností a Schránka přání a stížností byly pravidelně kontrolovány, jestli neobsahují nový zápis. Kontroly se provádějí 1x týdně.
5. Všechny stížnosti (písemné, ústní i anonymní) jsou evidovány a zapsány v Evidenci přání a stížností.
6. Stížnosti řeší vždy nejprve vedoucí služby nebo sociální pracovnice.
7. Stížnost na vedoucího služby řeší ředitel OCH.
8. Písemné i ústní stížnosti, pokud to jejich charakter dovolí, jsou vyřizovány bezodkladně, maximálně do 30 dnů. Tuto lhůtu lze v odůvodněných případech prodloužit, vždy jsou však o důvodech prodloužení lhůty písemně informováni všichni, kterých se stížnost týká.
9. Písemné i ústní stížnosti jsou vyřizovány písemně. Písemná odpověď obsahuje i informace o přijatých opatřeních k odstranění zjištěných závad. Písemná odpověď bude doručena přímo do Vašich rukou.
10. Odpovědi na anonymní stížnosti budou vyvěšeny na nástěnce Centra seniorů (budova OCH Uh. Brod), případně na webových stránkách Oblastní charity Uherský Brod (v záložce Centra seniorů).
11. Pracovní tým CS stížnosti pravidelně analyzuje na svých pracovních poradách (je učiněn zápis), zjištěné poznatky jsou využívány ke zlepšení kvality poskytované služby.
Pokud nejste s vyřízením stížnosti spokojen/a, můžete se odvolat k řediteli OCH Ing. Petru Houšťovi, Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod, tel. 572 637 333.
Každý uživatel má právo na odvolání!
Pokud důvody stížnosti přetrvávají i nadále, můžete se obrátit na nadřízený orgán poskytovatele (OCH):
Olomouc, 771 01, tel. 585 229 380
Olomouc, 771 01, tel. 587 405 411,
případně na
Ing. Alenu Grebíkovou,
Tř. Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín,
tel. 577 043 313
nebo na instituci sledující dodržování lidských práv:
Údolní 39, 602 00 Brno; e-mail: podatelna@ochrance.cz (Maximální velikost e-mailové zprávy včetně příloh je 8 MB a zpráva musí respektovat pravidla elektronické komunikace); Telefonická informační linka: (+420) 542 542 888
(c) Copyright 2008 Oblastní charita Uherský Brod