Vážená paní Tlachová,
do poštovní schránky OCH Uh. Brod, která je určena i na vhazování „Přání a stížností pro Charitní pečovatelskou službu Uherský Brod“ jste se vyjádřila a přispěla několika náměty, postřehy.
Níže se k nim vyjadřuji:
-
Psala jste, že přístup do budovy OCH Uh. Brod je obtížný přes parkující auta.
REAKCE: S Městskou policií spolupracuji jak já, tak ředitel a zástupce ředitele velmi často a intenzívně. Stejně tak s představiteli našeho města - Radou města a Zastupiteli města. Dne 14.7.2011 se koná veřejné projednání dopravní situace v centru Uh. Brodu, kterého se hodláme zúčastnit a naši situaci s parkováním u budovy řešit. Již v 4/2010 jsem se sama aktivně zastupitelstva města, kde se projednávala transformace dopravy v centru UB zúčastnila. Věřím, že situace parkování se pro auta CHARITY zlepší. Co se týče osob, které jsou držitely průkazky ZTP nebo ZTP/P, místo pro ně u Charity vyhrazeno prozatím nebude. Není však problém zůstat např. pod průjezdem do naší budovy. Zároveň vás chci ubezpečit, že osoby, které opravdu nemohou chodit do naší služby osobně nepřicházejí - navštěvuji je po telefonické dohodě v jejich domácnosti. Většinou však tyto osoby vysílají pro prvotní informaci rodinu, kamaráda, souseda apod. Pokud jste v připomínce měla na mysli množství charitních aut či jiných poskytovatelů u budovy, pak je to z důvodů, že v dopoledních hodinách musí naložit v naší kuchyni jídlonosiče, které potom rozvážejí. Na tento proces je vypracován přesný plán, jak jednotlivá auta najíždějí a nakládají si obědníky. Změna možná není, naložit se musí. Celkem nyní nakládá 11 aut od různých poskytovatelů. Další auta u budovy mají zdravotní sestry a pečovatelky, které do střediska v průběhu dne přijíždějí a po krátkém čase zase vyjíždějí k dalším pacientům nebo uživatelům (musí si vyměnit materiál, nabrat potřeby pro dalšího uživatele/pacienta atd.). Jsou to terénní služby, zdravotní sestry a pečovatelky potřebují použít během dne WC, řádně se dezinfikovat apod.
-
Psala jste, že v předsíni je krásný obraz, ale chybí orientační cedule v budově
REAKCE: Orientační ukazatele v době, kdy přišel váš podnět se připravovaly. V době školních prázdnin by měly být instalovány a to právě v blízkosti obrazu, ale i jinde v budově. To stejné se týká i označení výtahu.
· Psala jste o temném přístupu ke schodišti
REAKCE: Uvažovali jsem o tom už dlouho. Mohu konstatovat, že vaše připomínka kladně zapůsobila – byla kontaktována firma, která nyní provádí kalkulace elektroinstalačních prací. Můžeme se tedy těšit, že bude světlo.
-
Posledním bodem, který jste zmínila je absence reflexních vodících značek do budovy a v budově
REAKCE: Musím říci, že přestože pracujeme se slabozrakými a i nevidomými občany, nikdy jsme tuto potřebu od nich nezaznamenali. Přesto mi vaše připomínka přijde vhodná. Dosud jsem ještě nepodnikla v této věci žádné kroky. Nechám se inspirovat vašimi doporučeními a s občany, kteří mají zrakové potíže a do CHARITY docházejí se poradím a následně mohu do budovy značky opatřit.
Na závěr vám velice děkuji, že jste přispěla těmito postřehy. Je zřejmé, že vám naše kvalitní práce není lhostejná, máte o dobře fungující službu zájem, což mě velice těší
S úctou
Terezie Fojtíková
vedoucí Charitní pečovatelské služby Uh. Brod
V Uherském Brodě, dne 7.7.2011